pondělí 5. října 2015

Saloos – Levandulový pleťový regenerační olej I Recenze




S levandulovým pleťovým olejem jsem se setkala u kosmetičky, která ho používala pro závěrečnou péči po hloubkovém čištění. Byl na pleti opravdu příjemný, pleť zklidnil, zjemnil a probořil mou skepsi, co se týče olejů ve spojení s kombinovaným typem pleti. Před půl rokem má pleť opravdu stála za velké prd, neměla jsem sice těžkou formu akné, ale i tak to žádná sláva nebyla. Stěžejní příčinou bylo vysazení hormonální antikoncepce, takže jsem musela dát pleti prostě čas, což bylo s mou krátkozrakou trpělivostí dosti obtížné.

Co se týče levandulového oleje, začala jsem ho používat pravidelně v kombinaci s jinými oleji, jako je santalový, neutrální atd. Zkrátka proto, aby si na něj pleť nezvykla. Pleť se mi výrazně zpravila, samozřejmě, že to je způsobeno i tím, že se mé tělo pomalu zotavuje, ale péče o pleť má pro mne také výrazný podíl.

Regenerační pleťový olej se nanáší na navlhčenou pleť, postačí 4-5 kapek. Ta navlhčená pleť je důležitá pro to, že olej
tzv. uzamkne vodu do pleti, čímž je více hydratovaná. Dostatečná hydratace se u mě projevila úbytkem mastné T-zóny a každé ráno se budím s normální pletí, kterou nemám potřebu hned drhnout nějakým oil-free gelem.

Kromě této změny se mi začala ztrácet taková ta super narušená kráterovitá pleť po boláčcích, zkrátka vypadá to tak, že regenerační olej je opravdu regenerační. Hlavní nezvyk byl, že se po nanesení olejíčku chvilku lesknete a říkáte si, že to proti čemu bojuji, mám ještě dělat cíleně? Ano dělejte, olejíček se vstřebá, pleť zůstane krásně jemná a hydratovaná a nebude se mít potřebu tolik mastit. Navíc když už mi na pleti vyraší nějaké to překvapení, olej výrazně zrychlí hojení či se ho zbaví hned na začátku.

Mimo benefitů, které olej přináší mé pleti, se mi zlepšila kvalita řas a obočí.

Popis produktu od Saloos : „Jedinečný extra výživný přírodní bio olej, prospívá každému typu pleti, zejména se sklony
k problematickým projevům. Pleť zklidňuje a vyživuje. Vhodný při akné. Má výborné regenerační schopnosti, pleti navrací zářivost a vitalitu. Esenciální olej levandule může příznivě působit při nespavosti.“

+ hydratace
+ regenerace
+ pro všechny typy pleti
+ antibakteriální
+ vůně

1 komentář:

  1. Já měla spoustu těchto olejíčků Saloos a právě Levandule mi vyhovovala nejvíc :). Ale asi mi trošičku víc než tento obličejový vyhovuje ten samý akorát že masážní, v té větší lahvičce. Bez Saloosu se už neobejdu :).

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...