pátek 2. října 2015

My Top Fall Lipsticks 2015




Rimmel – 120 Cutting edge – je krásné tmavé polo matné borůvkové barvy, na podzim jako vyšité. Nejraději ji nosím v kombinaci s jednoduchým líčením, aby plně vynikla a zbytek looku vykouzlí sama.

Rimmel – 166 Temptation – Tuto rtěnku už mám mnoho let a nosím ji pouze na podzim. Její krémovější konzistence je příjemná na rtech. Jde o tmavě červenou barvu s lehkým šimerem, který osobně moc nemusím, ale u této rtěnky mi to zas tak moc nevadí.

Clarins – 350 – Jde o tmavě červenou klasiku. Na mých rtech se tváří spíše polo matně, na rozdíl
od Temptation jde o studenější odstín a na rtech je sušší.

NYC – 405 Blue rose – Kdyby se mně někdo ptal, kterou rtěnku miluji a zároveň nenávidím, tak jde o jistého favorita. Blue rose je nádherný odstín fuchsiové s modrými podtóny, které miluji a bohužel je nevídám tak často. Avšak ta konzistence typu balzám na rty a s tím v ruku v ruce jdoucí pigmentací, katastrofa. Ale stejně ji mám moc ráda. Pro většinu lidí, odstín spíše na léto, pro mě prostě podzimová záležitost.

Catrice – 340 Berry Bradshow – Co mně na Catrice baví, tak jsou to jednoznačně názvy jejich produktů. Tato Berry je nádherná hnědo-borůvková barva, má skvělou konzistenci, pigmentaci, voní a nevysušuje. Za mně asi má nejoblíbenějšího z této šestice. Mám k ní i super Catrice konturovací tužku.

Essence – 04 On the catwalk! – Pro ty, kteří nechtějí moc výrazně pigmentované rtěnky nebo hledají zlatou střední cestu mezi klasickou rtěnkou a balzámem, bych doporučila právě rtěnky od Essence. Cena naprosto odpovídá kvalitě. Je to pro mě rtěnka, po které šahám v moment, kdy mám minutu do odchodu a chci si hodit něco na rty. Je příjemná na rtech, středně pigmentovaná, jednoduchá pro rychlou aplikaci a ještě udělá parádu. (Na fotce vypadá výrazněji kvůli několika aplikacím).



Zleva: Rimmel 120 a 166; Clarins 350; NYC 405; Catrice 340; Essence 04






Zleva: Clarins 350; Rimmel 120; Essence 04; NYC 405; Catrice 340; Rimmel 166



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...