úterý 20. října 2015

Mé podzimní Hádkování I Recenze


O kosmetice Karla Hádka jste kde kdo mohl ledacos slyšet. To ledacos je většinou spokojeno s kvalitou, přírodou a se 100% přidanou hodnotou v podobě zákaznického servisu.

Já jsem na tuto značku narazila při svém bádání po přírodní kosmetice za přijatelnou cenu, která se jen tak netváří, ale používá kvalitní suroviny a dbá na to, že to co prodává funguje.V sortimentu Karla Hádka můžeme najít širokou škálu produktů od péče o pleť a tělo, přes různé éterické oleje, až v neposlední řadě po parfémy.

Mezi mé první produkty patří tento HY-OLEJ Santalový a Hřebíčková pleťová voda. Dělají přesně to co mají + něco málo navíc. Stačilo "málo" a já této značce propadla natolik, že po další objednávce už plánuji, co si příště zase objednám.

HY-OLEJ Santalový - Jak už název napovídá, jde o santalový hydrofilní olej na odličování. Tento druh olejů, který se aktivuje v kombinaci s vodou, můžeme také najít např. u Saloos, kde jsem už vyzkoušela levandulovou a arganovou verzi. Na hydrofilních olejích mám ráda, že nemají mastnou konzistenci a ve výsledku s vodou vytvoří jemnou emulzi, za pomocí které dostanete dolů i voděodolnou řasenku. Jelikož nemám ráda tzv. "pandí oči", které vytvoří nános odlíčené řasenky, nejprve si namočím odličovací tampónek a s kapkou oleje odlíčím oči, potom aplikuji několik kapek hydrofilního oleje na navlhčenou pleť, odstraním zbytek líčení a omyji obličej vlažnou vodou. Pleť zůstane po odlíčení jemná a čistá bez jakéhokoliv mastného povlaku.

Po tomto kroku přichází čas na Hřebíčkovou pleťovou vodu - Karel Hádek nabízí široký výběr pleťových vod a tonik, já si tu svou vybrala podle svého typu pleti. Hřebíčková voda je určena zejména pro problematickou pleť a mimo jiné působí antibakteriálně. Pleťovou vodu jsem si pro jednodušší aplikaci přelila do lahvičky z rozprašovačem. Po jejím nanesení na pleť, ji odstraním pomocí odličovacího tampónku. Tento způsob mi zajistí, že je pleť 100% čistá a připraví ji na poslední krok mé rutiny,  kdy aplikuji regenerační olej či sérum. Tato Hřebíčková voda mi připomíná pleťovou vodu od Caudalie, příjemně na pohled pleť tonizuje a jde vidět, že jste na ni něco dali.

V současné době používám Hádkovo Lipio-sérum Levandule, které pleť regeneruje, zjemńuje a má protizánětlivé účinky. Recenze se připravuje.

Enjoy, Martina.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...